Заняття підготувала
вихователь ДНЗ №19 Фоміна Ж.В
Завдання: закріпити уміння складати описові розповіді про птахів за планом; прищеплювати навички пояснювального мовлення.
Звукова культура: виробляти уміння правильно вимовляти звуки у словах, називати слова із заданим звуком; робити звуковий аналіз слів; закріплювати вміння володіти різним темпом мовлення; розвивати фонематичний слух, творчу уяву; формувати вміння розуміти навчальне завдання і самостійно його виконувати.
Виховувати вміння спілкуватися , слухати один одного; надавати можливу допомогу тому хто її потребує.
Словник: закріпити назви мешканців лісу: рослин, творин, птахів; поповнювати словник узагальнюючими словами: рослини, дерева, тварини, птахи.
Матеріал: декорації лісу, клубочок; іграшка сорока; розрізні каритинки із зображенням дерев; картки із зображенням птахів і тварин; картки для звукового аналізу.
Хід заняття
Знайшли клубочок, який виявився нічий. Пішли за нами ( тягнемо за ниточку ) у подорож.
Завдання 1. Дидактична гра «Виклади малюнок з частин»
( викладають різні види дерев )
— Довести, що це дерева. ( Є стовбур, гілки, листя, плоди. За кольром кори, за розміщенням гілок ми можемо назвати ці дерева.)
Дидактична гра «З якого дерева листок»
Діти розкладають листочки відповідно до дерев ( до клена — кленові, до берези — березові і.т.д.)
Завдання 2. Придумати слова до теми «Ліс», в яких є задані звуки.
2. Фізхвилинка
«Сорока» дає завдання: «Птахи гралися, іменами мінялися. А тепер не розберуть, як кого правильно звуть» ( назви птахів )
3. Завдання 3. Описові розповіді за планом про цих птахів.