Проблемні питання психологічноі служби та головні напрямки роботи практичного психолога ДНЗ № 19

admin 25 - Декабрь - 2012
  • Проблемні питання психологічноі служби ДНЗ № 19 на 2012 — 2013 н.р. :

1. «Впровадження цілісноі ситеми діагоностичноі і корекційно-розвивальноі роботи з дітьми старшого дошкільного віку, які мають прояви імпульсивності, агресивності і тривожності /  згідно «Програми корекційно-розвивальних занять «Веселі та цікаві заняття з папугою Кешею» /.

2. «Використання методичних, педагогічних та психологічних аспектів діагностичноі та розвивальноі роботи в процесі формування психологічноі готовності до навчання в школі у дітей шостого року життя».

3. «Впровадження в практику роботи психологічноі служби основних аспектів авторськоі програми «Система пальчикових ігор, вправ і занять з метою кінестетичного і психофізіологічного розвитку дітей раннього та дошкільного віку».

  • Головні напрямки роботи практичного психолога ДНЗ № 19 :

1. Активна участь та вплив на процес формування та виховання особистості і забезпечення відповідності розвитку дитини віковим нормам та програмовим вимогам Базовоі програми розвитку дошкільників «Я у Світі».

2. Співпраця з педагогічним колективом з метою підвищення рівня психологічноі компетентності вихователів, підвищення іх педагогічноі і психологічноі грамотності.

3. Систематична і цілеспрямована робота по формуванню психологічноі готовності дітей до навчання в школі, яка включає всі компоненти шкільноі зрілості:

  • психофізичний
  • розумовий
  • комунікативний
  • мотиваційний
  • емоційно-вольовий
  • фізичний

4. Робота з батьками з метою привернення уваги до долі власноі дитини, допомога у зрозумінні вирішального значення раннього та дошкільного віку у формуванні особистості дитини.

Для того, щоб отримувати новини ДНЗ на електронну пошту, впишіть іі адресу у формі справа і натисніть «Отримувати!»

Отримувати новини сайту на електронну пошту:

 

Прокоментувати


Рекомендуємо