1. Зважаючи на сучасні тенденціі в суспільстві пов’язані з підвищенням престижу сім’і та ролі сімейного виховання, яке вирішальним фактором впливає на становлення особистості саме в дошкільному віці, головним у змісті роботи з батьками вважати залучення родин до освітньо-виховного процесу.
2. Сприяти підвищенню психологічноі та педагогічноі компетентності щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, а також питань навчання та виховання дошкільників.
3. Залучати батьків до співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та розвитку дітей.
4. Всебічно вивчати становище, статус родин та моделі взаємодіі з ними для здійснення відповідного диференційованого підходу.
5. Залучати батьків до активноі участі в заходах, що проводяться в дошкільному закладі, формувати в них відчуття приналежності до колективу як однодумців і спільників.
6. Формувати усвідомлення розуміння батьками своєі відповідальності за максимальне забезпечення дитини повноцінного життя і в майбуьньому.