ОРІЄНТОВНА СІТКА ЗАНЯТЬ ЗДО №19 на літньо — оздоровчий період 2019-2020 н.р.

admin 17 - Июнь - 2020

* Орієнтовна  сітка занять на  літньо — оздоровчий період 2019-2020н.р. для ІІ молодшої групи.

В умовах послаблення карантину.  Вихователі: Кий С.В., Куртей Л.М.

При наявності сприятливих погодних умов всі заняття проводяться на майданчику. Тривалість занять – 15 хв.

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П»ятниця

1.  Художньо-продуктивна діяльність. Малювання/Ліплення         9.45 /в групі або на прогулянці/2. Фізкультурне заняття на прогулянці. 10.30 

Друга половина дня:

 — рухливі ігри/фізкультурні вправи

 —  конструктивно – будівельні  Ігри

ейдетика: ігри на розвиток слуху,зору, тактильності, на розвиток зорової та слухової пам»яті, уваги тощо.

— ОБЖ

Індивідуальна робота:

— розвиток мовлення

— форм. культ — гіг. навичок

 1. Музичне. 9.30В групі або на майданчику.2. Розвиток мовлення/мовленнєве спілкування. На майданчику. 10.15

Друга половина дня

— читання художніх творів

— розучування потішок, забавлянок, віршиків

— дидактичні розвивальні ігри і завдання

Індивідуальна робота:

— з сенсорного виховання

— з формування культурно-гігієнічних  навичок

1. Цікава математика. На прогулянці. 9.45

1. Фізкультурне заняття 10.15 /на прогулянці/

Друга половина дня

-настільно-друковані ігри

-настільний / ляльковий/ пальчиковий  театри

— екологія здоров»я та формування культ – гіг. навичок

Індивідуальна робота:

— з розвитку мовлення, культура мовленнєвого спілкування.

— з розвитку рухів

1.  Сенсорний розвиток/ Дидактичні ігри з сенсорного виховання. 9.30                                 /на прогулянці/2. Фізкультурне заняття 10.30 /на прогулянці/ 2. Художня література/Ознайомлення з природним довкіллям. /на прогулянці/ 10.30

 

Друга половина дня:                     — сюжетно-рольові ігри                 — елементарні доручення в кутку природи

Індивідуальна робота:

— з розвитку мовлення            — з  сенсорного виховання

 1. Музичне заняття /в групі або на майданчику/ 9.30

Друга половина дня

— ігри – драматизації

— настільний/пальчиковий/ ляльковий  театр

Індивідуальна робота:

— з образотворчої діяльності

— з розвитку мовлення

* Орієнтовна  сітка занять для  І мол. групи №2  на літньо – оздоровчий період 2019– 2020 н. р. В умовах послаблення карантину.

Вихователі: Бодак Г.І., Гецко Е.М.   При наявності сприятливих погодних умов всі заняття проводяться на майданчику.

 Тривалість занять – 10 хв.

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П»ятниця

1. Музичне заняття в групі або на прогулянці. 10.00Друга половина дня:                                         — Музично театралізована діяльність  15.15 – 15.45 на прогулянці. — Ейдетика: ігри на розвиток слуху, зорової пам»ятіІндивідуальна робота:— звукова культура мови, ігри на звуконаслідування  1.Художньо-продуктивна діяльність.  Малювання/Ліплення   9.45       /на прогулянці/2 Фізкультурне заняття                            /на прогулянці/ 10.45                          

Друга половина дня

 —сюжетно-рольові ігри

— фізвправи на прогулянці

— ОБЖ

Індивідуальна робота:

— з логіко-математичного розвитку

— ігри на розвиток зору, слуху

1. Розвиток мовлення/ Ознайомлення з природою. 9.45                      /на прогулянці/2. Фізкультура 10.30 на прогулянці

Друга половина дня:

— самостійно-ігрова діяльність

— доручення в кутку природи

Індивідуальна робота:

— з розвитку рухів

— з розвитку мовлення

 

1.  Музичне. 10.00Друга половина дня:       — самостійна-художня діяльність— сюжетно – рольові ігриІндивідуальна робота:— на формування звукової культури мовлення 1. Сенсорний розвиток/ Дидактичні ігри з сенсорного виховання.                                   9.45 /на прогулянці/ 2. Фізкультурне заняття на прогулянці 10.30

Друга половина дня:

— фізвправи на прогулянці

— настільно-друковані ігри

— ігри-драматизації

— доручення в природі

Індивідуальна робота:

— розучування віршів

— з образотв. мистецтва

— екологія здоров»я

 

* Орієнтовна  сітка занять для  І мол. групи №1  на літньо – оздоровчий період 2019– 2020 н. р. В умовах послаблення карантину.

 Вихователі: Едрзеяк К.С., Мацур М.І.  При наявності сприятливих погодних умов всі заняття проводяться на майданчику.                                   

Тривалість занять – 10 хв.

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П»ятниця

1.Художньо-продуктивна діяльність.  Малювання/Ліплення   9.45       /на прогулянці/2 Фізкультурне заняття                            /на прогулянці/ 10.45                          Друга половина дня:                                         — Музично-театралізована діяльність  15.15 – 15.45— Ейдетика: ігри на розвиток слуху, зорової пам»ятіІндивідуальна робота:— звукова культура мови, ігри на звуконаслідування  1. Музичне  10.00

Друга половина дня

 —сюжетно-рольові ігри

— фізвправи на прогулянці

— ОБЖ

Індивідуальна робота:

— з логіко-математичного розвитку

— ігри на розвиток зору, слуху

1. Розвиток мовлення/ Ознайомлення з природою. 9.45                      /на прогулянці/2. Фізкультура 10.30 на прогулянці

Друга половина дня:

— самостійно-ігрова діяльність

— доручення в кутку природи

Індивідуальна робота:

— з розвитку рухів

— з розвитку мовлення

 

1. Сенсорний розвиток/ Дидактичні ігри з сенсорного виховання.                                   9.45 /на прогулянці/ 2. Фізкультурне заняття на прогулянці 10.30 Друга половина дня:       — самостійна-художня діяльність— сюжетно – рольові ігриІндивідуальна робота:— на формування звукової культури мовлення 1. Музичне  10.00 

Друга половина дня:

— фізвправи на прогулянці

— настільно-друковані ігри

— ігри-драматизації

— доручення в природі

Індивідуальна робота:

— розучування віршів

— з образотв. мистецтва

— екологія здоров»я

  Орієнтовна  сітка занять на  літньо — оздоровчий період 2019-2020 н.р. для  середньої групи.  Вихователі: Кепша Л.М., Пінська Р.П..

Тривалість занять – 15 х.  В   умовах послаблення карантину.

Всі заняття при наявності сприятливих погодних умов проводяться на майданчику.

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П»ятниця

1.Музичне 9.30 /в групі або на майданчику/.2. Художня література. 10.15. /на майданчику/

Друга половина дня:

  — ейдетика: ігри на розвиток слуху,зору, тактильності

— ОБЖ

— настільний / ляльковий/ пальчиковий  театри

Індивідуальна робота:

— розвиток мовлення

— форм. культ — гіг. навичок

1.  Художньо-продуктивна діяльність . Малювання/Ліплення   9.30 /на  майданчику/2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику 10.15

Друга половина дня Музично-театралізована діяльність  15.15 – 15.45 /на майданчику/

— читання художніх творів

— розучування потішок, забавлянок, віршиків

Індивідуальна робота:

— з сенсорного виховання

— з формування культурно-гігієнічних  навичок

1. Розвиток мовлення/Мовленнєве спілкування/Ознайомлення з природним довкіллям.  9.30 /на майданчику / І-ІІІ тиждень/Математика. /ІІ-ІУ тиждень/2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику . 10.15    Друга половина дня-настільно-друковані ігри— екологія здоров»я та формування культ – гіг. навичокІндивідуальна робота:

— з розвитку мовлення, культура мовленнєвого спілкування.

1.  Музичне  9.30 /в групі або на майданчику/Друга половина дня:  Конструктивно – будівельні  ІгриСюжетно-рольові ігри                 Елементарні доручення в кутку природиІндивідуальна робота:— з розвитку мовлення            — з  сенсорного виховання  1. Художня література/Валеологія/ ОБЖ 9.30 /на прогулянці/2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику 10.30

Друга половина дня

 — ігри – драматизації

—  гурток «Творча майстерня»

Індивідуальна робота:

— з образотворчої діяльності

— з розвитку мовлення


* Орієнтовна сітка занять на літньо – оздоровчий період 2019-2020 н. р. для  старшої групи №2 .

 В умовах послаблення карантину. Вихователі:  Бойчук Е.І., Личко .І. Тривалість занять – 20хв.

 Всі заняття при наявності сприятливих погодних умов проводяться на майданчику.

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П»ятниця

1.Художньо-продуктивна діяльність. Малювання/ Ліплення. /на майданчику/   09.30

Друга половина дня:

2. Фізкультурне заняття  на спортмайданчику 16.10

— Ейдетика: ігри га розвиток слуху, зору, тактильності

— фізвправи на прогулянці /рухливі ігри

Індивідуальна робота:

— з розвитку мовлення

— екологія здоров»я

 1. Логіко-математичний розвиток. Робота в зошитах. 9.30 /на майданчику/2. Музичне заняття./ В групі або на майданчику/ 10.30 Друга половина дня:                     — Конструктивно – будівельні ігри— екологія здоров»я; ОБЖІндивідуальна робота:— з математики— дидактичні ігри на розвиток логічного мислення 1.  Грамота. Робота в зошитах. /на майданчику/                                  2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику. 10.00

Друга половина дня:

 — Музично – театралізована діяльність 15.15-15.45. На майданчику

— настільно — дидактичні ігри

— доручення в кутку природи

— сюжетно – рольові ігри

Індивідуальна робота:

— з розвитку мовлення

— з форм. грам. прав. Мови

1 . Ознайомлення з соціумом/Валеологія/ ОБЖ  9.30/на прогулянці/ 2.Фізкультурне заняття на спортмайданчику. 10.15

Друга половина дня:

—  ігри — драматизації

—  гурток «Творча майстерня»

— Екологія здоров»я Індивідуальна робота:          — розучування віршів                 — звукова культура мови

 1. Культура мовленнєвого спілкування / Ознайомлення з природним довкіллям. 9.302.Музичне 10.30

Друга половина дня:

Фізкультурне заняття на спортмайданчику. 16.15

— доручення в кутку природи

— дидактичні ігри

— ігри — драматизації

— фізвправи на прогулянці/пішохідний перехід

Індивідуальна робота:

— розвиток творчих здібностей в образотворчий діяльності

 

Прокоментувати


Рекомендуємо


Warning: realpath(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/dnzn19/dnz19.com.ua/www:/home/dnzn19/.system/tmp:/usr/local/pear) in /home/dnzn19/dnz19.com.ua/www/wp-includes/functions.php on line 2081