* Орієнтовна сітка занять на літньо — оздоровчий період 2019-2020н.р. для ІІ молодшої групи.
В умовах послаблення карантину. Вихователі: Кий С.В., Куртей Л.М.
При наявності сприятливих погодних умов всі заняття проводяться на майданчику. Тривалість занять – 15 хв.
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П»ятниця |
1. Художньо-продуктивна діяльність. Малювання/Ліплення 9.45 /в групі або на прогулянці/2. Фізкультурне заняття на прогулянці. 10.30
Друга половина дня: — рухливі ігри/фізкультурні вправи — конструктивно – будівельні Ігри — ейдетика: ігри на розвиток слуху,зору, тактильності, на розвиток зорової та слухової пам»яті, уваги тощо. — ОБЖ Індивідуальна робота: — розвиток мовлення — форм. культ — гіг. навичок |
1. Музичне. 9.30В групі або на майданчику.2. Розвиток мовлення/мовленнєве спілкування. На майданчику. 10.15
Друга половина дня — читання художніх творів — розучування потішок, забавлянок, віршиків — дидактичні розвивальні ігри і завдання Індивідуальна робота: — з сенсорного виховання — з формування культурно-гігієнічних навичок |
1. Цікава математика. На прогулянці. 9.45 1. Фізкультурне заняття 10.15 /на прогулянці/ Друга половина дня -настільно-друковані ігри -настільний / ляльковий/ пальчиковий театри — екологія здоров»я та формування культ – гіг. навичок Індивідуальна робота: — з розвитку мовлення, культура мовленнєвого спілкування. — з розвитку рухів |
1. Сенсорний розвиток/ Дидактичні ігри з сенсорного виховання. 9.30 /на прогулянці/2. Фізкультурне заняття 10.30 /на прогулянці/ 2. Художня література/Ознайомлення з природним довкіллям. /на прогулянці/ 10.30
Друга половина дня: — сюжетно-рольові ігри — елементарні доручення в кутку природи Індивідуальна робота: — з розвитку мовлення — з сенсорного виховання |
1. Музичне заняття /в групі або на майданчику/ 9.30
Друга половина дня — ігри – драматизації — настільний/пальчиковий/ ляльковий театр Індивідуальна робота: — з образотворчої діяльності — з розвитку мовлення |
* Орієнтовна сітка занять для І мол. групи №2 на літньо – оздоровчий період 2019– 2020 н. р. В умовах послаблення карантину.
Вихователі: Бодак Г.І., Гецко Е.М. При наявності сприятливих погодних умов всі заняття проводяться на майданчику.
Тривалість занять – 10 хв.
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П»ятниця |
1. Музичне заняття в групі або на прогулянці. 10.00Друга половина дня: — Музично — театралізована діяльність 15.15 – 15.45 на прогулянці. — Ейдетика: ігри на розвиток слуху, зорової пам»ятіІндивідуальна робота:— звукова культура мови, ігри на звуконаслідування | 1.Художньо-продуктивна діяльність. Малювання/Ліплення 9.45 /на прогулянці/2 Фізкультурне заняття /на прогулянці/ 10.45
Друга половина дня —сюжетно-рольові ігри — фізвправи на прогулянці — ОБЖ Індивідуальна робота: — з логіко-математичного розвитку — ігри на розвиток зору, слуху |
1. Розвиток мовлення/ Ознайомлення з природою. 9.45 /на прогулянці/2. Фізкультура 10.30 на прогулянці
Друга половина дня: — самостійно-ігрова діяльність — доручення в кутку природи Індивідуальна робота: — з розвитку рухів — з розвитку мовлення
|
1. Музичне. 10.00Друга половина дня: — самостійна-художня діяльність— сюжетно – рольові ігриІндивідуальна робота:— на формування звукової культури мовлення | 1. Сенсорний розвиток/ Дидактичні ігри з сенсорного виховання. 9.45 /на прогулянці/ 2. Фізкультурне заняття на прогулянці 10.30
Друга половина дня: — фізвправи на прогулянці — настільно-друковані ігри — ігри-драматизації — доручення в природі Індивідуальна робота: — розучування віршів — з образотв. мистецтва — екологія здоров»я |
* Орієнтовна сітка занять для І мол. групи №1 на літньо – оздоровчий період 2019– 2020 н. р. В умовах послаблення карантину.
Вихователі: Едрзеяк К.С., Мацур М.І. При наявності сприятливих погодних умов всі заняття проводяться на майданчику.
Тривалість занять – 10 хв.
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П»ятниця |
1.Художньо-продуктивна діяльність. Малювання/Ліплення 9.45 /на прогулянці/2 Фізкультурне заняття /на прогулянці/ 10.45 Друга половина дня: — Музично-театралізована діяльність 15.15 – 15.45— Ейдетика: ігри на розвиток слуху, зорової пам»ятіІндивідуальна робота:— звукова культура мови, ігри на звуконаслідування | 1. Музичне 10.00
Друга половина дня —сюжетно-рольові ігри — фізвправи на прогулянці — ОБЖ Індивідуальна робота: — з логіко-математичного розвитку — ігри на розвиток зору, слуху |
1. Розвиток мовлення/ Ознайомлення з природою. 9.45 /на прогулянці/2. Фізкультура 10.30 на прогулянці
Друга половина дня: — самостійно-ігрова діяльність — доручення в кутку природи Індивідуальна робота: — з розвитку рухів — з розвитку мовлення
|
1. Сенсорний розвиток/ Дидактичні ігри з сенсорного виховання. 9.45 /на прогулянці/ 2. Фізкультурне заняття на прогулянці 10.30 Друга половина дня: — самостійна-художня діяльність— сюжетно – рольові ігриІндивідуальна робота:— на формування звукової культури мовлення | 1. Музичне 10.00
Друга половина дня: — фізвправи на прогулянці — настільно-друковані ігри — ігри-драматизації — доручення в природі Індивідуальна робота: — розучування віршів — з образотв. мистецтва — екологія здоров»я |
Орієнтовна сітка занять на літньо — оздоровчий період 2019-2020 н.р. для середньої групи. Вихователі: Кепша Л.М., Пінська Р.П..
Тривалість занять – 15 х. В умовах послаблення карантину.
Всі заняття при наявності сприятливих погодних умов проводяться на майданчику.
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П»ятниця |
1.Музичне 9.30 /в групі або на майданчику/.2. Художня література. 10.15. /на майданчику/
Друга половина дня: — ейдетика: ігри на розвиток слуху,зору, тактильності — ОБЖ — настільний / ляльковий/ пальчиковий театри Індивідуальна робота: — розвиток мовлення — форм. культ — гіг. навичок |
1. Художньо-продуктивна діяльність . Малювання/Ліплення 9.30 /на майданчику/2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику 10.15
Друга половина дня Музично-театралізована діяльність 15.15 – 15.45 /на майданчику/ — читання художніх творів — розучування потішок, забавлянок, віршиків Індивідуальна робота: — з сенсорного виховання — з формування культурно-гігієнічних навичок |
1. Розвиток мовлення/Мовленнєве спілкування/Ознайомлення з природним довкіллям. 9.30 /на майданчику / І-ІІІ тиждень/Математика. /ІІ-ІУ тиждень/2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику . 10.15 Друга половина дня-настільно-друковані ігри— екологія здоров»я та формування культ – гіг. навичокІндивідуальна робота:
— з розвитку мовлення, культура мовленнєвого спілкування. |
1. Музичне 9.30 /в групі або на майданчику/Друга половина дня: Конструктивно – будівельні ІгриСюжетно-рольові ігри Елементарні доручення в кутку природиІндивідуальна робота:— з розвитку мовлення — з сенсорного виховання | 1. Художня література/Валеологія/ ОБЖ 9.30 /на прогулянці/2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику 10.30
Друга половина дня — ігри – драматизації — гурток «Творча майстерня» Індивідуальна робота: — з образотворчої діяльності — з розвитку мовлення |
* Орієнтовна сітка занять на літньо – оздоровчий період 2019-2020 н. р. для старшої групи №2 .
В умовах послаблення карантину. Вихователі: Бойчук Е.І., Личко .І. Тривалість занять – 20хв.
Всі заняття при наявності сприятливих погодних умов проводяться на майданчику.
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П»ятниця |
1.Художньо-продуктивна діяльність. Малювання/ Ліплення. /на майданчику/ 09.30
Друга половина дня: 2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику 16.10 — Ейдетика: ігри га розвиток слуху, зору, тактильності — фізвправи на прогулянці /рухливі ігри Індивідуальна робота: — з розвитку мовлення — екологія здоров»я |
1. Логіко-математичний розвиток. Робота в зошитах. 9.30 /на майданчику/2. Музичне заняття./ В групі або на майданчику/ 10.30 Друга половина дня: — Конструктивно – будівельні ігри— екологія здоров»я; ОБЖІндивідуальна робота:— з математики— дидактичні ігри на розвиток логічного мислення | 1. Грамота. Робота в зошитах. /на майданчику/ 2. Фізкультурне заняття на спортмайданчику. 10.00
Друга половина дня: — Музично – театралізована діяльність 15.15-15.45. На майданчику — настільно — дидактичні ігри — доручення в кутку природи — сюжетно – рольові ігри Індивідуальна робота: — з розвитку мовлення — з форм. грам. прав. Мови |
1 . Ознайомлення з соціумом/Валеологія/ ОБЖ 9.30/на прогулянці/ 2.Фізкультурне заняття на спортмайданчику. 10.15
Друга половина дня: — ігри — драматизації — гурток «Творча майстерня» — Екологія здоров»я Індивідуальна робота: — розучування віршів — звукова культура мови |
1. Культура мовленнєвого спілкування / Ознайомлення з природним довкіллям. 9.302.Музичне 10.30
Друга половина дня: Фізкультурне заняття на спортмайданчику. 16.15 — доручення в кутку природи — дидактичні ігри — ігри — драматизації — фізвправи на прогулянці/пішохідний перехід Індивідуальна робота: — розвиток творчих здібностей в образотворчий діяльності |