-
Проблемні питання психологічноі служби ДНЗ № 19 на 2012 — 2013 н.р. :
1. «Впровадження цілісноі ситеми діагоностичноі і корекційно-розвивальноі роботи з дітьми старшого дошкільного віку, які мають прояви імпульсивності, агресивності і тривожності / згідно «Програми корекційно-розвивальних занять «Веселі та цікаві заняття з папугою Кешею» /.
2. «Використання методичних, педагогічних та психологічних аспектів діагностичноі та розвивальноі роботи в процесі формування психологічноі готовності до навчання в школі у дітей шостого року життя».
3. «Впровадження в практику роботи психологічноі служби основних аспектів авторськоі програми «Система пальчикових ігор, вправ і занять з метою кінестетичного і психофізіологічного розвитку дітей раннього та дошкільного віку».
-
Головні напрямки роботи практичного психолога ДНЗ № 19 :
1. Активна участь та вплив на процес формування та виховання особистості і забезпечення відповідності розвитку дитини віковим нормам та програмовим вимогам Базовоі програми розвитку дошкільників «Я у Світі».
2. Співпраця з педагогічним колективом з метою підвищення рівня психологічноі компетентності вихователів, підвищення іх педагогічноі і психологічноі грамотності.
3. Систематична і цілеспрямована робота по формуванню психологічноі готовності дітей до навчання в школі, яка включає всі компоненти шкільноі зрілості:
- психофізичний
- розумовий
- комунікативний
- мотиваційний
- емоційно-вольовий
- фізичний
4. Робота з батьками з метою привернення уваги до долі власноі дитини, допомога у зрозумінні вирішального значення раннього та дошкільного віку у формуванні особистості дитини.