Інтегроване заняття для дітей старшої групи «Подорож до зимового лісу»

admin 10 - Декабрь - 2013

podoroz-do-zumovogo-lisyЗаняття підготувала

вихователь ДНЗ №19 Пунейко А.А

Програмовий зміст. Мовленнєве спілкування: активізувати зв’язне мовлення у дітей, збагачувати словник новими словами, продовжувати вчити підбирати прикментники, які означають якість предмета.
Математика: закріплювати вміння дітей правильно називати цифри від 1 до 8 і повторити кількісну та зворотню лічбу; правильно відповідати на запитання «скільки», «який», «котрий» і закріпити знання про геометричні фігури.
Грамота: закріплювати вміння ділити слова на склади; розрізняти голосні, тверді, м’які приголосні звуки; називати слова із заданим складом; робити звуковий аналіз слова; розвивати логіку, мислення, пам’ять.
Хід заняття.
— Дітки, сьогодні в нас день незвичайний тому, що ми з вами вирушимо в подорож. А куди, ми дізнаємося, якщо відгадаємо загадку:
Навесні веселить,
Влітку холодить,
Восени чарує,
Всіх, хто ним мандрує.
Взимку бачить дивні сни
Аж до самої весни. ( Ліс )
— А чим можна подорожувати? ( відповіді дітей ).
— А на чому ми вирушемо, ви дізнаєтесь, якщо по порядку з’єднаєте прямими лініями всі цифри.

1

— Так яким чином ми попливемо? ( човном ).
— А цей човен незвичайний: для того, аби він поплив, порахуємо до 7 ( діти рахують); і зворотня лічба від 7 до 1.
А тепер, щоб човен поплив — двічі тупнемо лівою ногою, тричі плеснемо в долоні ( діти виконують). Діти попливли.
— Хвилі шумлять за бортом, чайки кричать. Скільки чайок ви побачили? ( показати зображення чайок на малюнку). А дельфнів скільки? Чого більше?
— І так, ми припливли до зимового лісу. А в лісі так гарно, така краса. Ось як в зимовому лісі ( показати картинку «Зимовий ліс» ).
— Діти, тут, в зимовому лісі на нас чекають багато завдань.
— В лісі є багато мешканців, але основними мешканціями лісу є дерева. Тому нам потрібно дивлячись на ці дерева розказати які вони є. (засніжені, мовчазні, засмучені, закутані білою ковдрою, сумні, пухнасті і.т.д).
Завдання 2.
Гра «Закінчи думку».
В лісі не чути пташиного щебету тому, що…. ( відповіді дітей ).
— А зимуючі птахи зимою пересляються ближче до….
— Ми також допомагаємо пташкам зимою…
— Професія людини, яка доглядає за лісом називається… ( лісником ).
— Для ведмедя не страшні зимові холоди, тому що…
Дидактична гра «Назви птаха».
Зі складів : дя, со, си, во, го скласти слова-назви зимуючих птахів. Поділити на склади слова сорока, ворона, синиця.
Наступна станція «Цифрова».
Робота з цифрами на набірному полотні.
Гра «Покажи цифрою».
— Скільки пальців на одній руці?
— Скільки кольорів у світлофора?
— Скільки кольорів у веселки?
— Скільки сонечок у небі?
— Скільки очей у сови?
— Скільки коліс у машини?
Дидактична гра «Назви одним словом».
Завдання 3.
Станція «Граматична».
Розбір речень та звуковий аналіз слів: ау, сова, жук, ліс.
Завдання 4.
Станція «Геометрична».
— Як ви гадаєте, чому станція так називається?
Викласти машину з геометричних фігур.

2

Підсумок заняття.

Для того, щоб отримувати новини ДНЗ на електронну пошту, впишіть іі адресу у формі знизу і натисніть«Отримувати!»

Отримувати новини сайту на електронну пошту:

Прокоментувати


Рекомендуємо


Warning: realpath(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/dnzn19/dnz19.com.ua/www:/home/dnzn19/.system/tmp:/usr/local/pear) in /home/dnzn19/dnz19.com.ua/www/wp-includes/functions.php on line 2081