Аналіз роботи психологічної служби з квітня 2005 року по травень 2013 року свідчить про те, що в ДНЗ №19 створено службу , яка надає професійну кваліфіковану допомогу дітям, педагогам і батькам дошкільного закладу. Головною метою цієї служби являється співпраця з педагогічним та батьківським колективами щодо підвищення рівня їх психологічної і педагогічної компетентності та зацікавленості до вивчення, розвитку, виховання та навчання кожної дитини .
В дошкільному закладі влаштовано психологічний кабінет ( сумісно з методичним ) , в якому зібрано і систематизовано психологічну і педагогічну літературу на допомогу в роботі психолога і педагогів . У вересні 2011 року кабінет поповнено новими сучасними компактними і дуже зручними меблями, за допомогою якої створено затишну, відповідну обстановку. За шість років і вісім місяців функціонування даної служби :
— складено 15 методичних рекомендацій для педагогів і батьків щодо роботи з дітьми дошкільного віку;
— зібрано та систематизовано матеріали для індивідуальних і групових консультацій з батьками та вихователями;
— зібрано та систематизовано теоретичний і практичний матеріал , ігрові вправи і завдання , пластичні та мімічні етюди для роботи з агресивними , імпульсивними та тривожними дітьми;
— підібрано і складено матеріали для анкетування батьків і педагогів щодо визначення агресивних , імпульсивних і тривожних прояв у поведінці дитини , налагодження контактів з ними;
— складено методичні рекомендації з характеристикою даних груп дітей та форм навчально-виховної роботи з ними;
— систематизовано тестові та діагностичні матеріали для роботи з дітьми старшого дошкільного віку;
— впроваджується система діагностичної та корекційно — розвивальної роботи з даними групами дітей;
— проводиться систематична робота щодо діагностичної і розвивальної роботи по формуванню психологічної готовності до навчання в школі дітей шостого року життя . З цією метою систематизовано теоретичний і практичний матеріал на тему :
« Методичні , психологічні і педагогічні аспекти діагностичної і розвивальної роботи щодо формування психологічної готовності до навчання в школі»
— складено соціально-психологічні портрети на дітей старшої групи , які йдуть в школу з метою систематизації даних всіх обстежень , які проведено з цими дітьми на протязі навчального року;
— в травні 2009 року закінчено роботу та видано до друку методичні рекомендації для практичних психологів « Програма корекційно – розвивальних занять для роботи з дітьми дошкільного віку з профілактики проявів імпульсивності, агресивності і тривожності та з розвитку психічних процесів « Веселі та цікаві заняття з папугою Кешею», яка складається з двох блоків :
а) корекційно — розвивальні заняття з дітьми п»ятого року життя щодо корекції агресивної , імпульсивної та тривожної поведінки
б) корекційно — розвивальні заняття з дітьми шостого року життя щодо розвитку психічних процесів та корекції поведінкових реакцій з метою формування психологічної готовності до навчання в школі .
— в листопаді 2010 року завершено роботу , затверджено на науково — методичній раді управління освіти Ужгородської міської ради та на науково-методичній раді ЗІППО і віддано до друку методичний посібник
« Веселі ігри для наших пальчиків» — Система пальчикових ігор, вправ та занять для розвитку кінестетичного та психофізичного потенціалу дітей дошкільного віку».
— в квітні 2012 р. проведено тренінг для учасників першого обласного фестивалю психологів на тему
« Дитячі страхи: Що? Чому? Як?…».
— складено методичні рекомендації для вихователів і батьків щодо визначення дитячих страхів та шляхів профілактично – корекційної роботи з дітьми дошкільного віку: « Дитячі страхи: Що? Чому? Як?…»